divendres, de febrer 16, 2007

Fent amics!!

Bon dia:
Quan ja es porta quasi un any en açò del blog, me n'adone que el nostre blog és una mica tancat respecte als altres blogs que hi ha en el Port de Sagunt. A més a més, havia perdut de vista el principal objectiu del blog, la interrelació educativa.

Així que ahir em vaig ficar a cercar els blogs dels altres centres i vaig decidir fer dues coses:
  1. Ficar-me en el meu ordenador la direcció rss dels blogs, per estar com a mínim més informat.
  2. Obrir una nova secció d'enllaços a la columna de l'esquerra amb eixos blogs.
Com no sóc del Port i no conec tots el centres m'agradaria que si em deixe cap centre amb blog, que segurament serà així, m'ho feu arribar per tal d'afegir-lo.

Bé, espere els vostres comentaris!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada