dilluns, de novembre 27, 2006

Contra la violència de gènere

Hola a tots i totes:

Sí, aquest és el blog de San Pedro, que deixa de ser tan seriós i està més luminós. El canvi d'aspecte (o de look que dirien els més moderns) és degut a suggerències de gent que té més estètica escolar que jo (ho reconec i m'agrada que em rectifiquen).

Per si hi ha algú que segueix aquest blog, en primer lloc, demane disculpes per no haver publicat res el divendres. Problemes logístics, contraceptuals però sobretot de temps ho van impedir.


La nostra escola també s'ha fet eco de la "protesta" social contra la violència de gènere, més coneixent que ja hi ha més dones mortes per les mans del seus presuntes èssers volguts que l'any passat.

El divendres es van dedicar vàries classes a parlar de l'asunt i es va confeccionar una pancarta reivindicativa, que romandrà en la varana del primer pis de l'escola fins que el vent se l'emporte. No tinc imatges de la pancarta, de nou problemes "logístics", però al llarg de la setmana les penjaré.


D'un altra banda, sempre és motiu d'alegria que algú fique un comentari sobre qualsevol notici, per aixó agraïm a l'escola la Pinaeta el seu comentari. Per cert, m'he donat una volta pel vostres Blog i té moltes coses multimedia, a veure si apren com es fan. I per acavar les alabances, m'ha agradat molt la cita de la vostra pàgina, la qual m'agafe la llibertat de reprouïr ací:
"Si tienes una manzana y yo tengo una manzana y la intercambiamos entonces tu y yo seguimos teniendo una manzana cada uno, pero si tú tienes una idea y yo otra y la compartimos, entonces tenemos cada uno dos ideas"

Fins aviat.

1 comentari:

  1. Gracias compañer@s por vuestro apoyo tambien a la violencia de género y a nuestro blog.Cuando queráis daros un paseo por el y visitar nuestros rincones del cole, merece la pena.

    ResponElimina